Motton och roliga meningar 25/4

Ibland är det svårt att hitta sitt egna motto eller skojja till på en fest, därför ska jag nu udnerlätta för genom att lägga upp lite meningar som jag själv gillar;

"Jag har inga fördomar, jag hatar alla lika mycket"
"Bättre med en bollkalle i kanalen, än en kall balle i analen"
"Bättre med en back i hallen än ett hack i ballen"
"Du skall icke älska din moder, då du bliver fader till din egna broder"
"The smoke is gonna kill you. - Not if I die first."

 Säg till om jag ska lägga upp mer, för det gör jag gladeligen.
Min outfit idag, en klänning jag fick göra om, gammal modell från H&M.

   

XOXO Tejparen


Kommentarer
Postat av: fellisan

mermermer!! :D XD



hur ändrade du klänningen? större bild! :D

2010-04-26 @ 21:38:54
URL: http://onceuponatime.devote.se
Postat av: lina

Jag tog bort armarna så det blev ett linne, sydde in och så. Dubbeltryck på bilderna annars, jag tog mupp-bilder så dem fick bli miniatyrer.

Jag ska lägga upp mer roliga meningar xD

2010-04-27 @ 18:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0