Hej gott folk

(Jag råka radera mitt inlägg så nu måste jag återskapa det igen -.-)

Nytt; Ska ta ett nytt hål i mitt vänstra öra, nedre delen när rötmånaden är slut. Och dem som inte visste har jag ett finfint mopedkörkort, tjohooo

Förlåt gott folk jag uppdaterar sällan, jag har också ett liv men alla var upptagna idag... *sob*
Men imorgon ska jag och min kompis få en lägenhet helt för oss själva typ 2 dar.
det innebär vi får laga mat, inte så exklusiv bara korv och makaroner ;)
Och hon skulle ta med sig sockerdricka från underbar LIDL.



Bild på mig, fick klippa 2 cm eller mer, bölade några sekunder... (mitt hår växer långsamt)
Bilden är inte redigerad som mina andra bara croppat av lite från bakgrunden, Och Ja jag är naturligt blondin (:

Medans jag ändå är igång kan jag dra ett blondinskämt;

varför blev blondinen stolt när hon klarade puzzlet på 6 månader?
- För det stod 4-6 år på paketet
hahaha x'D

Kommentarer
Postat av: Estelle

Men jag tyckte väl att du skulle stava rätt på nåt av det första man läser :P Och jag har kanske inte lyssnat så NOGA när du berättat det ^^' Rötmånad = vad förresten? Och dessutom fanns det inga smycken i den där second hand butiken!! D: Och hyra film är awesome. Kostar 20 kr per film, och hyr man tre filmer får man tre dagar t.ex. så de så! :P

2010-08-09 @ 20:53:15
URL: http://estelleem.blogg.se/
Postat av: lina

eller så köper man filmen för typ samma pris xD

2010-08-23 @ 18:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0