Stor ec-träff 24 juni

Jag hade nyss jätte roligt med att gå på den stora ec-träffen i stkhlm.
den började kl 14 på möte platsen så åkte ca 100 pers till en park.

Jag fick nog ca 5-6 nya bekanta C:
Vi körde sanning och kånka, slå hand tills man inte orkar mer.

Roligaste var när vi körde S/K för då skulle vi låtsas man brann och rullade i gräset när det spö regnar xDD
och lite mer invecklade saker :]

När erik skulle bete sig girly x'3


Erik, camilla, namnlös kallades för OMG, ute på kanten är Ioannis. smygbögar är de allt !

becca tog fotot :)

Ioannis


sen var ju aki, becca, kebbe och jag med också

Sen skulle jag och kebbe gå till mc för att äta lite så mötte vi halva gänget där inne så blev det till slut att jag kom hem kl 22 xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0