Ursäkte

Ursäkta för det långa avbrottet men jag har varit helt slut efter varje arbetsdag, vi har haft praktik.
Jag hade praktik under två veckor på en fin restuarang och jag kanske får extra jobb där senare när jag har fyllt sexton år, alltså i december.
Jag jobbade som service, prep och dolchie.


Flummade lite framför spegeln


Skurade toaletterna med ett STORT leende... *host* not.


Tiramisu som jag gjorde, fett jobbigt eftersom att vi fick göra med handvisp, man brukar i vanliga fall göra det med en maskinvisp, den var trasig...


Créme la frangone (frangone är italienska ordet för jordgubbar) dock har inte smakat av ):


KAffe latte jag fick dricka varje dag gratis :D


Sexig man kan vara i en kock kostume....


Slutligen min lunch som jag fick gratis och tillverka själv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0