Bob frisyr med långt underhår

Hej allihopa nu är det söndag här!
Det betyder att det är skola imorrn med prov dessutom som jag måste plugga till (stönar inombords).
Vi brukar säga "ja men snart är det onsdag och sen är snart till fredag!" sen brukar någon föstöra med "ja men då det är fredag är det snart till måndag" så pågår en ond cirkel...
Jag ville egentligen säga var att jag har äntlgien klippt en frisyr jag gillar men jag ska också färga nästa vecka till brunrött, tjoho!


redigerad


Så här ser mitt bakhår ut :P


Lite fint från sida sådär ja! xD



Sista bilden på awesome hår! :D

Kommentarer
Postat av: Estelle

Omg!! D: frisyren är faktiskt riktigt snygg, men ska du verkligen färga mörkt? Omg. Jag vill också vara brunett, men pappa skulle döda mig. Jag känner mig ganska löjlig, för jag sitter vid ipoden ;)^^ måste lära mig skriva med den bättre än va jag kan.. Mamma vill att jag ska lära mig känna till Sthlm lite, så du kanske kan guida mig? Hon tycker inte att jag är tillräckligt mkt tonåring...

2010-10-10 @ 19:25:54
URL: http://estelleem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0