helgen runt Oct

Hej jag orkade inte blogga under helgen, jag var med på min älskling när han tävlande(i skytte för eran information)i ungdomsgrupp på sju personer, han är rätt duktig faktiskt, jag fick också skjuta lite fast det gick nog inte lika bra som han då, han skjuter tior, medans jag typ missar tavlan hela tiden.
Vi spelade poker med familjen och åt goda maträtter en kväll, andra kvällen så sov han hos mig (på landet asså).
Då åt vi glass, godis och kollade på Amrican pie rolig film faktiskt kan tänka mig se den igen!

Idag så får jag faktiskt lite ångest över vad jag ska göra för gymnasiumval för jag har så mycket idéer om vad jag bli; elektriker, hantverkare, hotellbranschen eller nått i den stilen. Sen ah rjag ett matteprov på onsdag(det kommer jag klara någonlunda) sen har jag prov i ekonomi och genetik nästa vecka(har nästan MVG i genetik så det gr nog bra med so kommer stupa) innan vi drar utför prao, vissa i min klass har fortfarande inte fixat nått än, jag var först. heh.
Jag säger så som man gör i dalarna, hälta hälta (som betyder hälften hälften).



Flummiga älsklingen, erkänn han passar i uniform <3

Kommentarer
Postat av: Estelle

Det gäller ju att fynda sig fram till riktigt grymma plagg! :D Jag hittade en asmysig superblå cardigan för 99 kronor - och den är jag supernöjd med :D I helgen ska jag shoppa med mamma, synd att man har lite dåligt med pengar.

Ja, jag blev faktiskt riktigt nöjd med bilderna :D Jag saknar dig mer och vi ses på höstlovet (!?) :) :3 <3

2010-10-05 @ 08:48:13
URL: http://estelleem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0