Himlen är så oskyldigt blå



Japp Jag gick på bio med min kille med rubriken över "Himlen är så oskyldigt blå" som handlar om en killle som går ut andra ring hans farsa är alkoholist, han ska ta sommarjobb på Sandhamn, för att komma bort från tillvaron, så råkar han hamna inom kretsar där man tillverkar knark. Underbar film som ska utspela sig på 1975, jag är ett fan av våra förfäder, hur man pratade och såg ut osv.
Det var härligt att luta sitt huvud mot min killes axel medans vi kollade på filmen som kunde växla till rolig till orosväckande stämmning, Jag sätter fyra ½ stjärna på den!

Efter resturangen skulle vi äta middag(typ kl 21) på kinarestuarang, Jag var egentlgien redan mätt innan jag kom dit, men jag kan verkligen inte tacka nej till kina mat. så nu har jag världens magont så att man nästa krälar på golvet, obs! prova inte hemma!


 

Kommentarer
Postat av: Estelle

Bill Skarsgård äger :D DU skrev typ efter restaurangen skulle vi äta middag. Haha ^^'

2010-10-18 @ 08:53:11
URL: http://estelleem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0