I wish I was a indie-hippie!

Ops där ljög jag, jag är redan en indie hippie, jag går fan runt som en, gillar miljön och fred på ljorden, är det fel? xD
Jag slog 3 klockrena skott på gympa igår i basket, tänk er höga jubel från mitt lag och förvånade blickar från alla eftersom de har så mycket fördomar att tjejer inte kan nånting om idrott, jag kan, jag är vältränad för att jag går på dans, hehe ^^
Vi slutade tidigare igår eftersom vi kollade på teater i aulan i vår skola, den heter ung utan pung med "chilla eller tjalla" ni kanske hört talas om dem, dem åker runt i Sverige och så. Jag gjorde icke mycket igår jag och min man(Aki) knallade runt i Stkhlm och slinkade in i hennes pappa's tatuering studie. Hon skulle egentligen vara på sin praktik den veckan men visade sig inte finnas alls, t.o.m. busschaffisen fattade noll om vad hon pratade om, det kan man kalla illa. Plus det är en förort som det bara finns invandrare som stenar folk, bokstavligen...
Idag har vi haft prov, känns som jag failade men åt andra sidan ahr aldrig SO, sv eller eng varit mina starka sidor, jag är mer intresserad av matematik och no särskilt biologi <333
Nu väntar jag på min pojke ska komma! :)




Kommentarer
Postat av: Estelle

haha, okej. Men jag tycker att du är jättefin som blondin! :D men du kanske passar bättre i mörkare hårfärg också? Och jag kommer att undvika din mamma under tiden hehe.. ^^ tack för att du gillar min bild :D Och vad menar du med reklam? oO

2010-10-13 @ 09:10:17
URL: http://estelleem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0