Operation fail

Jag failade med väskan igen för jag inte hittade den väskan jag ville ha för 200 spänn, den kostade 400:- buhu...
Köpte istället en svart tröja 30:- och en skjorta 50:- (på H&M, tips: det är rea!) på killavdelningen x'D



I'm the king of the randomness sometimes...
Sen ville jag skriva upp 2 dikter JAG har skrivit (i skolan då)

Dina ögon är fransarna lika långa som din arm,
Din arm är så skör att det knäcks lika lätt som ett knäckebröd,
Ett knäckebröd som jag vill dela med dig,
Bara dig och dina ögon

Kalla dagar är som sämre tider
Sämre tider är som att vara ifrån dig
Att vara med Dig är som en bra dag
En bra dag är som en kall dag


Kommentarer
Postat av: Estelle

hey baby... du sa ju att du typ bara använder dig av second hand ;) Och inte visste jag att du hade SÅ mycket killkläder.. typ

2010-10-04 @ 12:46:20
URL: http://estelleem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0