Skräcktema ikväll

Hej dem närmsta två veckorna ska jag dra ut på prao, som min vardag kommer handla om arbets sysslor än läxor, eller jo läxor komemr vi ha men inte lika mycket som på vanliga veckor ;)
Den tredje veckan har vi lov, då ska man kolla på skräckfilmer, bl.a. gå på lite fester (a)
Idag så gjorde jag & K att vi kolla på filmen Case 39 (läskig men underbar) jag skrek högt en gång och både hon och jag hoppade voltar baklänges, haha! Sen spelade vi spelet Hotel 626, som man bara får spela från kl 18 på kvällen till kl 6.00 på morgonen...
Sen hade vi lite tecknartävlingen mellan min vännina och jag... Som skulle ingå i temat.




Här en slarvig grej jag gjorde på 5 minuter...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0