Tisdagkväll

Hej nu när höstrarna närmar sig, Desperate housewifes är tillbaka!
Dem har bytt ut carlos mot en annan skådespelare och har med Vanessa Williams som gäst...
Riktigt spännande eftersom dem reflekterar över detaljer som hände i säsong 1 och om en liten stund ska jag kolla på cougar town för jag ahr sovmorgon imorn till halv tio, i bild.

Jag älskar sommaren och hösten, höstloven har alltid roliga fester, men hur ska man göra i år?
Min pojke kommer tjata mig till döds, när jag sa nej en gång för jag skulle plugga(så jag vet hur det är..).




Kommentarer
Postat av: Estelle

2010-10-05 @ 22:19:31
Postat av: Estelle

Dom har väl inte alls bytt ut Carlos? Han har typ bara rakat sig ju?? Haha vad molnig ja är.. Ja surfar med min iPod just nu cD

2010-10-05 @ 22:21:04
URL: http://estelleem.blogg.se/
Postat av: Estelle

Jag tror inte att Vanessa Williams är gäst heller, hon är typ nya Katherine... typ.. (?)

2010-10-06 @ 07:59:44
URL: http://estelleem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0