Jag dog men återuppstod

Tja alla otrogna läsare! =D

När vi skulle gå till starten jag och i det lilla gäng jag hänger med, så gick vi förbi sjuorna och åttorna, så upptäcker vi hur små dem egentligen är. Jag kommer ihåg hur stor jag kände mig när jag började sjuan, men när man nu går i nian inser man vilken liten skit man måste ha varit! xD
Plus vi är som jättar i gemfört, dem ser ut som småväxta människor ( I'know that I'm evil sometimes...).

Vi fick börja tio minuter senare plus vi får springa en halv kilometer längre D:
Jag har lika dålig konditions som alla rökare, nått jag verkligen inte är stolt över! Men det jobbiga är att vi måste gå en halv mil för att gå tillbaka till skolan där man har lämnat alla sina saker för att man inte orkar bära på det medans man springer! :P

Men vi slapp en matte, engelsk och en svenska lektion, 3 lektioner så jag är glad! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0