Just nu

Hej alla trogna läsare (som är väldigt få stycken)
Jag har blivit ombedd att blogga mera, men då vill jag ha fler kommentarer så jag vet att de läser den ;D Känn ingen press... teehee. Ne men med lite mer kommentarer är aldrig fel!

Just nu sitter jag här med värk i fötterna, med det blir värre imorn eftersom vi ska tvingas springa en halv mil och ja, jag är verklig ett lat fetto som gillar godis och hemma kvällar, skillnaden är att jag är stolt över det (:
Men iallafall så har jag shoppat kläder och grejer från second hand för det mesta.

Jag saknar min kille som just nu är Grekland(that bastard!) men ibland ringer han mig, igår senast när jag låg i mitt yakutsi badkar, jag vet inte om jag höll på svimma för att det var så varmt xD Blev iallafall jätteglad.

Den Outfiten jag har på mig just nu:







mössa från Carlings 99 spänn
tröja frn second hand 40 spänn
Vanliga upprullade byxor från H&M
Armband från H&M killavdelningen 29.50 spänn

Mina absoluta favorit låtar:
Lazy eye Silversun Pickups
Look on the bright side NeverShoutNever (tips från Aki)
When the sun goes down- Arctic Monkeys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0