Plugga

Hej allesammans!
eftersom jag har valt att bara göra högst ett inlägg på en dag så kunde jag inte berätta hur fantastiskt bra jag hade igår eftersom jag valde att lägga en låt istället, för jag vet att folk inte orkar följa med min blogg om jag skriver små texter och tusen inlägg, haha.
Igår så gick jag och min kille på stan, köpte en halsduk för jag behövde det som in i helvetet mycket, han bjöd mig på milkshake också.
Sen gick vi runt mina hemtrakter, jag har så söta gränder och gator där jag bor (jag är så stolt).
Senare mot sjutiden så lunkade mot min favoritpizzerie (nivå-pizza tror jag att den hette) som vi satt och delade på en calzone medans vi tittade på How I met you mother på tv. Han drack en öl medans jag fick nöja mig med en fanta :P

Idag så har vi halvklass på HK så vi fick sluta tidigare runt kl 14.
Jag måste snart ta itu med alla läxor jag har, plus jag har två stycken prov på torsdag, franska och genetik.
Ska sticka snappt till affären och köpa någonting gött för rabattkupongen jag fick av mamma, sen kommer älsklingen vid halv sex-tiden <3



Sexig min va? don't mess with the mess
Jag har ofta basic kläder men där är iallfall min halsduk från gina helt underbara, tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Estelle

Du gjorde alltså hellre allt det där än att prata med mig? ;) haha skoja bara. men det är bra att göra flera inlägg, då finns det ju alltid nåt att läsa vettu! :D

2010-09-29 @ 09:59:24
URL: http://estelleem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0